2017. augusztus 16., szerda

Zsinórmintás kabát

Legutóbb egy  zsinórmintás kabátot csináltam fehér piké anyagból .. Kicsit nagyobb méretben mint eddig szoktam  ez 40 cm magas babára való .
Ezt a fotót találtam a neten.Nagyon megtetszett és hasonlót szerettem volna készíteni .Körbenéztem a szabásmintáim között és találtam ilyen stílusú kabátot ekkora méretben ..  Az én változatom ilyen lett: 




a végére hoztam egy menet egypár menet közben készült fotót is 


. Szeretnétek hogy sokkal aktívabb legyek itt esetleg más témákban is ?.. 



2 megjegyzés:

  1. Elképesztő a munka részlegessége! Bámulatos, mint mindig
    Én is szeretnék venni babaruha szabásmintát. Kérlek segíts! Sok helyen kerestem, nem találom hol lehetne.
    E-mail címem:tuzes.beata@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Sok-sok bejegyzésedet visszanéztem. Nekem hétköznapibb ruhák kellenek.

    VálaszTörlés