2017. február 20., hétfő

Zsinórmintás selyemruha

Ezt a ruhát még tavaly április környékén kezdtem el de apa beteg lett és abbamaradt , a halála után meg sokáig nem volt kedvem készíteni semmit sem . De mostanra újra alkotási lázban égek és így befejeztem azt amit akkor elkezdtem . Büszke vagyok rá mert nagyon sok munkaóra és rengeteg türelem kellett hozzá míg a zsinórmintát felvartam az anyagra , ami egyébként 12 szál himzőcérna egy szállal leültögetve . :)
 Aztán készült még egy alsónemű is meg egy kalap is , ami múanyag kanava alapra dolgozott szalmaszallag és némi drót a merevítés miatt .. 




4 megjegyzés:

  1. A Bellustaságok blogból találtam ide.:) Micsoda gyönyörű munkák!!!!Nagyon örülök,hogy láthatom ezt a sok szépet!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép munka! Szomorúan olvastam édesapád elvesztését.:( Részvétem,együttérzek....
    Fantasztikus az újság is,ami a baba mögött van!

    VálaszTörlés