2013. január 3., csütörtök

Évkezdet

Szerencsés volt  a tavalyi évkezdet és ez idén sem lett másképp. Akkor kezdtem sikereket elérni a ruhácskáimmal  magam sem hittem volna hogy így beindul a bolt:-) Az elmúlt évben megtaláltam azt a hobbit amiben igazán ki tudok teljesedni és szívvel lélekkel tudok csinálni. . Szerencsés az idei év kezdet azért is mert már látnak bennem annyi "tehetséget" hogy rám bíztak egy antik babát ! Szegénynek nincs ruhája és most engem ért a megtiszteltetés hogy felöltöztethetem:-)

Itt van Ő  Kicsit utánanéztem hogy mit is lehet tudni róla. Szerencsére a márka jelzés ott van a nyakán sorszámmal egyetemben: Heubach Koppelsdorf  Német baba. A sorszáma alapján kb 1914-ben készülhetett.. Szóval csak óvatosan nyúlok hozzá:-)
A tulajdonos ezt a ruhát szeretni neki:-) Szerintetek csinos lesz majd? A felső képen látható anyagokból lesz elkészítve. Krém színű selyem taft anyag. Fehér és kobaltkék szalag és ugyanolyan kék gomb:-) A bélés az krém színű muszlin.Természetesen kap alsóneműt is. azt hamarosan mutatom :-)


11 megjegyzés:

  1. Szia, és te minek örülnél???

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a bloghoz,amióta felfedeztem sűrűn nézek be hozzád.Az jó dolog,ha az ember kiteljesedik és ha még értékelik a munkáját vagy a hobbiját az szuper:o)
    Amióta én is kipróbálok új dolgokat a foltvarrásban, és jók a visszajelzések sokkal nagyobb szeretettel végzem :o)
    Kívánok erre az évre egy tucat új kihívást és további sikereket a bloghoz !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-) Kívánok én is neked sok szép alkotást és rengeteg örömöt erre az új évre:-) Hogy én minek örülnék? Talán valaminek amibe az apró varrókellékeket be lehet tenni

      Törlés
  3. Válaszok
    1. naná:-) semminemű mesterséges anyag nem megengedett:-) Ez műszálmentes övezet:-)

      Törlés
  4. :) Hát igen, a babák is megérdemlik a finom anyagokat! Nagyon szép ruha lesz!

    VálaszTörlés
  5. Nahát mit olvasok:-o Szívből gratulálok, megérdemled a bizalmat, a baba csodás lesz!
    Most én is új szerelembe estem , és remélem egyszer majd profi szintre küzdöm magamat:-)
    (Alig várom a májust, remélem idén szerencsésebben alakul majd.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A májust én is nagyon várom. Jó lenne újra találkozni:-)Köszönöm szépen:-) Remélem megfelelek majd a nagy feladatnak:-) Te mibe vagy szerelemes?

      Törlés
  6. Laci! A Te kezed alatt biztos ez a ruha is gyönyörű lesz, mert a szívedet-lelkedet is beleadod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:-) Remélem én is hogy így lesz mert beleadok mindet amit csak tudok:-)

      Törlés