2012. január 30., hétfő

Lily Baba első ruhája




Kész lettem vele.Kicsit munkás volt de nagyon élveztem készíteni .A kabát és szoknya is finom gyapjúszövet, a rojtos szalag egészen Ausztráliából utazott eddig de jó vétel volt hiszen selyemből készült és mérete is pont ide illik:-) Az elején pici üveggyöngyök vannak. A legnehezebb az a kétvarrásos ujja volt és annak beállítása a karkivágásba hogy minden varrás stimmeljen.  Úgy érzem jól sikerült, elégedett vagyok vele. A kiállításon majd Ő is ott lesz:-)) 


13 megjegyzés:

  1. :-)) Nagyon szép a baba és a ruha is illik hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:-) Igyekszik az ember fia:-)

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép a baba és a ruha is, gratula:)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Holnap folytatom a cakkos szélű szettet az anyagodból:-) A héten még az is elkészül:-)

      Törlés
  5. Egy igazi művész vagy.aki tud az tud.
    Te igazi mester vagy és leszel mind is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága barátom, remélem hogy most már gyakrabban jársz nálam:-)

      Törlés
  6. Egy igazi kincs vagy szerintem te tényleg az vagy egy nagy művész vagy szerintem senki nem ér el a nyomodba, az hogy ilyen szép munkákat csinál mint te.
    Te egy jó ember vagy. nagyon szépek a kicsi rúhácskáid.és én ha tehetem meg nézlek itt mindig.
    Egy barát mindig van.mint te nekem.
    És sok sikert a munkáidhoz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves soraidat, Bevallom meghatódtam:-)

      Törlés
  7. Kész ! Végem van ! Mossatok fel ! :-)
    Csodálatos ! Fantasztikus ! Elmondhatatlanul gyönyörű ! Igazi csoda ! A baba és a ruhája is !

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép ez a ruha és örülök, hogy végre meghozta a posta az új babádat!

    VálaszTörlés