2011. november 29., kedd

Rózsa bontogatja szirmait 15: Elkészült:-)

Június 14.-én kezdtem és ma végre elkészült a képem. Számomra elég nagy kihívás volt de megérte:-)
Ez volt az eredeti minta az újságban, első lépésnek beazonosítottam a színeket és egy számítógépes programmal szemenként újrarajzoltam hogy lássam az összhatást. Ez is elég sokáig tartott de hát fanatikus vagyok ha valami érdekel:-)) (vagy a szabadidőm túl sok)
Ilyen lett immár színeiben pompázva

És egy kicsivel több mint 5 hónapi munka után elkészült a nagy művem:-) 

Remélem nektek is legalább annyira tetszik mint nekem:-) Igazán megérte , nagyon élveztem minden percét. Most hogy ez elkészült nekiállok egy nagyobb csipkének hogy legyen mivel elfoglalnom :-))





17 megjegyzés:

  1. Nagyos szép lett, megérte a sok pirossal vacakolni. (tudod én is utálok hátteret varrni:-( )

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok, igazán szép és értékes munkát végeztél

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a dícséretet! :-) Igazán nagyon jl esik:-))

    VálaszTörlés
  4. Ez a háttér volt talán a legnehezebb és a leg "utálatosabb"... De megérte...Egy jó nagy , szép munkát tettél le...Gratulálok...
    Kiváncsian várom milyen csipke lesz a projekt..

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gyönyörű lett .
    Gratulálok neked.
    Szép munka.

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű lett megérte a sok sok munka.gratulálok

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép lett a végeredmény, gratulálok hozzá ! Megérte a sok időt, amit ezzel töltöttél.

    VálaszTörlés
  8. csodálom a türelmed és a kitartásod! gyönyörű munka! bekeretezteted? :)

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikusan szép lett, gratulálok! Várom a következő nagy x-szemes tervedet :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi:-)úgy gondolom évente egyet bevállalok mert nagyon szerettem készíteni:-)

    VálaszTörlés
  11. Csodálatosat alkottál, gratulálok.

    VálaszTörlés
  12. Hogy tetszik e? Csoda szép! Fantasztikus! Nagyon értékelem a kitartásodat, és a munkáidat! :)) Csak így tovább! :)))) Tudod,...most jöhet a vállveregetés! :))))

    VálaszTörlés