2010. március 25., csütörtök

Kiálításon jártam. . .



A csipke varráson kívül a másik nagy szenvedélyem a korhű viselet készítése és ami ezzel összefügg minden.Ezért is gyűjtöm a régi divatlapokat, Antik fényképeket és már a méter árú boltban is jól ismernek:-) Nem régóta foglalkozok a varrással ,talán kicsivel több mint 1 éve. Először géppel próbálkoztam de aztán átváltottam a teljes kézi varrásra, ezek a baba ruhák olyan kicsik hogy csak így lehet őket igényesen és profin elkészíteni. Na meg persze szeretem a piszmogós munkákat
:-) Amikor kész lettem egy -egy ruhával akkor mindig megmutattam az ismerősöknek és a fórumokra is feltettem ahová írni is szoktam. Mindenkitől pozitív visszajelzéseket kaptam és sokan bíztattak hogy nevezzek be a Győri babakiálításra én is. Na nem kellett sokat győzködni hamar elkezdetem a munkát. A kockás anyagot úgy kaptam egy kedves szomszédomtól direkt erre a célra, a többi anyagot magam vettem meg. Szerencsére sok szabás mintám van a 19. századi ruhákhoz így a megfelelő modell kiválasztása nem volt gond Egyik régi fényképem szolgált mintaként ami itt is láthatsz a sarokban.1 hónapos gondos munka eredménye itt látható színesben:-) Díjat sajnos nem nyeretem vele, de sokan gratuláltak és a kiállító teremben fő helyre tették:-) Úgyhogy szégyent sem vallottam hanem igencsak megálltam a helyem én úgy érzem:-) Az biztos hogy a jövő évi kiállításra sokkal korábban kezdek majd készülni, gyakorlatilag már most:-) Nagyon szép és szemetgyönyörködtető babákat lehet látni. Aki teheti nézze meg mert életre szóló élményben lesz része. Áprikis 8-ig még megtekinthető a sok-sok szép baba!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon preciz és igényes munka ! Csodálatos a babád! Volt szerencsém élőben látni! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Ó, micsoda ügyes férfi, csak kapkodom a fejem. A kész babákat, ruhákat eladod vagy gyűjtöd?

    VálaszTörlés