2013. január 9., szerda

Zokni megint

 Nos mivel szabad kezet kaptam a baba új ruháit illetően így száműzöm azt a pár zokninak is alig nevezhető valamit ami a lábán volt.. Elővettem  hát a 40-es cérnát és elkezdtem kötögetni mert azért elég vékonynak kell lennie hogy ne csizma legyen mint amilyen a zöld volt. Ez elég vékonynak tűnik, és 40 szemmel el is kezdem a művet ez pont kitesz 8 cm szélességet:-) Hogy hány sor lesz azt még nem tudom:-)) Jó munkát nekem, Ti meg szurkoljatok hogy sikerüljön:-)) De mivel a lába már elég ronda ezért nem lesz minta a zokniban és azért választottam ezt a színt mert a kabát is hasonló lesz majd:-) 

13 megjegyzés:

  1. Atyaég! Neked aztán van türelmed...:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:-) de ez másképp nem is lehet csinálni, Én meg szeretek piszmogni

      Törlés
  2. Te jo eg, ez kb varrocerna vastagsag? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annál azért vastagabb:-) de elég nehéz vele dolgozni

      Törlés

  3. Én szurkolok neked, kérés nélkül is.:)

    Nagyra értékelem mindazt, amit és ahogyan csinálsz.A szerénységedet, az alkotás iránti alázatodat, szorgalmadat, kitartásodat külön nagyra becsülöm, a tehetségeddel egyetemben.

    Neked már van mire mire szerénynek lenned.:)

    Sok sikert, boldogságot, szerencsét, jó egészséget kívánok neked az újesztendőben is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Laszlo,

      a friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are-even if you are getting older.Happy Birthday.

      J.

      Törlés
  4. Tavaly előtt zoknikat kötögettem zoknikötővel. rém praktikus darab. Most eszembe jutott miért nincs ilyen baba méretbe? Sok sikert kiváncsian várom az eredményt.

    VálaszTörlés
  5. Hát erre már nem lehet mit írni.... a türelmed végtelen!
    Én ilyen vékony cérnával gyöngyöt horgoltam, de a sodrása miatt igen nehéz dolgozni vele. Úgyhogy megemelem nem létező kalapom előtted!

    Pici zoknikötőtű meg létezik 10 cm hosszú és talán kényelmesebb mint a megszokott, de aki ügyes vagy van lakatos ismerőse az tud csináltatni is fémből babazokni máretűt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerülni fog és szép lesz:-) De ha már rám bízták a lányt nem lehet igénytelenül hazaküldeni:-) . Nem tudok sok tűvel kötni úgyhogy marad a síkkötés

      Törlés
  6. Hát azt hiszem már mindenki leírta a lényeget! Nagyon ügyes vagy! De jó dolga van annak a babának nálad! Csak az enyéim meg ne lássák...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen:-) Igyekszem hogy a kedvében járjak:-)

      Törlés
  7. Jesszus! Épp most kötöttem egy babazoknit, no, az hétmérföldes csizma ehhez képest :) Gyönyörű lesz az egész, kíváncsian (és türelmesen :) várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először 10-es majd 20-as cérnából kötöttem azok csizmák lettek és nem lehetett cipőt húzni rá. Remélem ez már elég vékony lesz majd.

      Törlés